boldogKedves Angyal!

A hosszú könyvlistánkat többször is átolvastuk, sok könyvet felírtunk egy lapra, aztán sokat kihúztunk, hogy mégse legyen nagyon terjedelmes a lista, hogy ne kerüljön olyan sokba neked, hiszen tudjuk, milyen drágák a könyvek, és sokfele kell még rajtunk kívül menned.
Én második hónapja Harry Potter társaságában töltöm estéimet. Jelenleg a második kötetnél tartok, ezért szeretném, ha nekem a Harry Potter és az azkabani foglyot hoznád el idén karácsonyra.

A testvérem, Áron hét éves, kezdő olvasó, szereti az izgalmas, kalandos történeteket. Mivel most kezdte az első osztályt, biztosan szívesen olvasna olyan történeteket is, amelyek az iskolakezdésről, a vele egykorú gyerekek barátságáról, boldogságáról vagy éppen szomorúságáról szólnak. A könyvvásáron láttam egy ilyen könyvet. Nemrég jelent meg magyarul. Az én boldog életem a címe, a Cerkabella kiadónál jelent meg. Remélem, sikerül beszerezned.

Szüleimről se feledkezz meg, kérlek, kedves angyal! Nagyon szeretik a könyveket. Anya a meséket is szívesen olvassa. mesek mesejeÚgy hallottam, idén megjelent egy felnőtt meséskönyv (Én sem tudtam, hogy ilyen is létezik!),palota melyet a 17. században írt egy Basile nevezetű író. Érdekes lehet ilyen régi nápolyi meséket olvasni. Biztosan jól szórakozna anya ezeken a hajdani meséken. Azt olvastam róla valahol, hogy egy marosvásárhelyi író fordította magyar nyelvre ezeket a közel ötszáz éves meséket, öt év alatt. A meséskönyv mellé szeretném, ha elhoznád még anyának Nicole Krauss Nagy Palota című legújabb könyvét. Utánanéztem, a szerző egy anyával egyidős, amerikai írónő, hozzánk hasonlóan két fia van, és állítólag nagyszerűen ír. Ezt anya mondta, mikor tavaly nyáron elolvasta tőle A szerelem történetét. Akkor láttam, hogy nagyon tetszett neki. Ezért gondolom, hogy szívesen olvasna még tőle mást is.

 

Szeretném továbbá, hogy apának Závada Pál Természetes fény című regényét hozd el ajándékba. Nemcsak azért, mert igen kedveli a szerzőt, és korábbi regényeit is olvasta, hanem azért is, mert a kor, melyet a könyv bemutat, apának kedvenc történelmi korszaka.

Nagyon szépen köszönjük, kedves Angyal, hogy minden évben eljössz hozzánk, és megajándékozol bennünket szebbnél szebb könyvekkel! Reméljük, idén sem csalódunk benned!

Nagyon várunk!

Marci