analfaAz én angyal-listámra is került könyv természetesen, és persze minden családtagomnak választottam.
Elárulom, miket.

Katica olyan mesekönyvet kért, amiben sok kép van, kevés szöveg, és a képeket böngészni is lehet. Lidó barátnőm (a Könyvközösség egyik motorja) A Fásli utcai állatkórházat javasolta, és neki könyvek tekintetében nagyon is adok a szavára, így ezzel a könyvvel kezdtem a listámat. És mivel Kata nagyon szereti Szegedi Kata illusztrációit is, így az Álomcirkuszt kértem még neki mellé.

Borka humoros, kalandos könyvet szeretne, a választásom a Mi, Banditáék kötetre esett, én is nagyon kíváncsi vagyok rá, remélem, kölcsönkapom, ha kiolvasta, és persze Bori listájáról nem maradhat le a Bosnyák-trilógia harmadik kötete sem, az Analfa visszatér, hiszen nagyon szerette az első kettőt, várja a folytatást!
epicA lányokkal még sokat mesélünk, nézegetünk képeskönyveket együtt, az ilyen estékhez kérem maguknak a Pipót, ami egy varázslatosan szép könyv, szerintem nem fogunk betelni vele!

Benedeknek evidens volt, hogy az EPIC-et fogom kérni. Mivel én szerkesztettem, jól ismerem, és nyugodtan kijelenthetem: a 2014-es év egyik legizgalmasabb magyar ifjúsági regénye. Én nagyon szerettem, Benedeknek is tetszeni fog, ebben biztos vagyok. És persze neki is kértem még egy könyvet: az Erebost, amiről eddig nagyon sok jót hallottam, kíváncsi vagyok, neki mi lesz a véleménye róla.

Balázsnak, aki középiskolában (is) tanít, Totth Benedek Holtversenyét kértem, kemény, elgondolkoztató és letehetetlen könyv a kamaszok világáról, és Mészöly Ági Darwin-játszmáját, ami szintén a kamaszokról szól. Ági felolvasott egy részletet a gyerekirodalmi képzésen belőle, azóta izgat, mi lehet a folytatás, úgyhogy azt hiszem, ezt egy kicsit magamnak is kérem.

oraverzum

Persze saját kívánságom is van: nagyon szeretném elolvasni az Óraverzumot és borzasztó kíváncsi vagyok a Rózsavölgyi Kiadó gyerekkötetére, a címe: Miért csapott Beethoven a lecsóba?, ami híres zeneszerzőkről mesél nagyon szórakoztatóan érdekes történeteket.